Kniha

A Dictionary of Marketing

Autor: Charles Doyle

Žánr: Odborné a naučné

Dechberoucí titul z kategorie Odborné a naučné od společnosti Oxford University Press.

Koupit:

  • 489 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9780198736424
    • Název: A dictionary of marketing
    • Autor: Doyle, Charles, 1959-
    • Nakladatel: Oxford University Press
    • Rok vydání: 2016
    • Fyzický popis: 529 stran
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: 7nkrjgEACAAJ
    • ETag: m/z09k0MRgw
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/7nkrjgEACAAJ
    • Název (Google Books): A Dictionary of Marketing
    • Autoři: Charles Doyle
    • Datum vydání (Google Books): 2016
    • Identifikátory (ISBN): 0198736428 (ISBN_10), 9780198736424 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Marketing
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=7nkrjgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=7nkrjgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=7nkrjgEACAAJ&dq=isbn:9780198736424&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=7nkrjgEACAAJ&dq=isbn:9780198736424&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/A_Dictionary_of_Marketing.html?hl=&id=7nkrjgEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=7nkrjgEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.
A Dictionary of Marketing

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo