Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=7nkrjgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=7nkrjgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=7nkrjgEACAAJ&dq=isbn:9780198736424&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=7nkrjgEACAAJ&dq=isbn:9780198736424&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/A_Dictionary_of_Marketing.html?hl=&id=7nkrjgEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=7nkrjgEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.