333 tipů a triků pro internetový marketing
Žánr: Sítě a internet
Prosaďte se také na Internetu a sociálních sítích! Poradí vám dlouholetý školitel internetového marketingu a autor českého bestselleru Internetový marketing. V jediné knize najdete všechny odpovědi a množství tipů a postupů z praxe.Publikace formou krátkých a stručných článků nabízí sbírku těch nejužitečnějších informací a konkrétních postupů internetového marketingu. Kdykoli si nevíte rady, hledáte konkrétní řešení, postup nebo tip, jak být efektivnější, stačí nalistovat příslušnou stranu. Kniha z edice 333 tipů a triků odpoví na všechny vaše otázky, seznámí vás s důmyslnými postupy profesionálů a ukáže vám, jak vaše představy okamžitě použít v praxi. Autor v knize představí mimo jiné:* Jakou zvolit správnou komunikační a marketingovou strategii* Jak na SEO, klíčová slova a úspěšný obsah webu* Jak na výkonnou PPC inzerci a měření konverze* Jak na slevy, partnerské programy a další podporu prodeje* Jak na pozitivní public relations a vyrovnat se negativními ohlasy* Jak na e-mailový marketing a měření jeho výkonnosti* Jak vyhodnocovat návštěvnost webu nebo e-shopu* Jak v Google Analytics sledovat události a sledovat cíleNa CD najdete užitečný software využívaný v oblasti internetového marketingu. Dále s CD získáte odkazy na webové aplikace a řadu užitečných dokumentů, prezentací a tabulek využitelných v procesu internetového marketingu.
Načítání recenzí...
Přidat recenzi
Detaily knihy:
